Pentru
cei care sunt persoane fizice autorizate sau cei care detin o firma, procesul
de evidenta contabila si financiara poate fi unul anevoios daca nu detin cunostinte
in domeniu. Solutia o reprezinta firmele care ofera servicii de contabilitate
si consultanta financiara. Inainte insa de a apela la serviciile acestor firme,
este necesar sa va asigurati ca alegerea facuta este una potrivita pentru
nevoile dumneavoastra. Este important sa alegeti partenerul cel mai bun caruia
sa-i incredintati datele firmei pe care o conduceti. Consulting Global Expert
activeaza pe piata serviciilor contabile inca din anul 2006, oferind calitate
si profesionalism pentru toti clientii sai, ale caror societati au sediul
fiscal sau puncte de lucru in localitatile Viseu de Sus, Moisei, Borsa si
strainatate. Firma este alcatuita din profesionisti in domeniile finantelor,
contabilitatii, administrarea afacerilor si fiscalitatii. Daca aveti nevoie de
ajutor in gestionarea problemelor contabile, Consulting Global Expert este
solutia perfecta pentru dumneavoastra. Firma isi intampina clientii cu servicii
contabile complete : inregistrarea documentelor primare, contabilitate
financiara si de gestiune, intocmirea declaratiilor privind taxele si
impozitele, reprezentarea in relatiile cu organele de control ale Ministerului
Finantelor Publice si intocmirea si certificarea bilantului contabil. Ca administrator
al unei firme aveti de indeplinit multiple sarcini. Pentru a va usura munca,
puteti externaliza o serie de activitati ce trebuie realizate in mod
obligatoriu. Salarizarea este una dintre ele. In Romania, serviciul de salarizare
este unul complex, care necesita bune cunostinte legislative. Consulting Global
Expert are o vasta experienta in realizarea serviciilor de salarizare, tinand
evidenta tuturor taxelor si declaratiilor care trebuie depuse in termenele
impuse de reglementarile aflate in vigoare. Va puteti baza pe Consulting Global
Expert atunci cand doriti sa intocmiti statele de salarii si sa le inregistrati
la Inspectoratul Teritorial de Munca. Firma va intocmi si va depune pentru dumneavoastra
toate declaratiile lunare catre ITM, somaj, Casa Asigurarilor Sociale de
Sanatate, Casa de Pensii si Administratia Financiara. Colaborarea cu parteneri
din diferite domenii de activitate (comert en-gros, comert cu amanuntul,
imobiliare, constructii, turism, transporturi, servicii, etc.) a condus la
extinderea
expertizei de care, in prezent, beneficiaza toti clientii. Nu mai
este necesar sa va preocupati de intocmirea ordinelor de plata pentru
contributiile aferente salarilor sau depunerea fiselor fiscale pentru angajati
la sfarsitul fiecarui an – Consulting Global Expert va realiza aceste servicii
in locul dumneavoastra, la preturi competitive. Daca va aflati la inceput de
drum, firma va ofera servicii de consultanta privind legislatia financiara, contabila
si fiscala pentru a avea un debut de succes in lumea afacerilor. Consulting
Global Expert vine in intampinarea celor care doresc sa-si infiinteze societati
comerciale, intreprinderi individuale sau asociatii familiale, oferindu-le
pachetul complet de servicii financiare si contabile. Toate serviciile sunt
caracterizate de calitate, profesionalism si promtitudine, echipa firmei
aflandu-se constant in procesul de dezvoltare profesionala pentru integrarea
noilor segmente de piata. Elaborarea, administrarea,
gestionarea si arhivarea documentelor ce
tin de personal si de salarizare se realizeaza intr-un timp scurt si cu
acuratete deplina. Clientii firmei Consulting Global Expert beneficiaza de cele
mai bune servicii de salarizare, la cele mai bune preturi. Consulting GlobalExpert este partenerul ideal pentru firma dumneavoastra.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu