joi, 16 mai 2013

Consulting Global Expert – servicii de salarizare


Pentru cei care sunt persoane fizice autorizate sau cei care detin o firma, procesul de evidenta contabila si financiara poate fi unul anevoios daca nu detin cunostinte in domeniu. Solutia o reprezinta firmele care ofera servicii de contabilitate si consultanta financiara. Inainte insa de a apela la serviciile acestor firme, este necesar sa va asigurati ca alegerea facuta este una potrivita pentru nevoile dumneavoastra. Este important sa alegeti partenerul cel mai bun caruia sa-i incredintati datele firmei pe care o conduceti. Consulting Global Expert activeaza pe piata serviciilor contabile inca din anul 2006, oferind calitate si profesionalism pentru toti clientii sai, ale caror societati au sediul fiscal sau puncte de lucru in localitatile Viseu de Sus, Moisei, Borsa si strainatate. Firma este alcatuita din profesionisti in domeniile finantelor, contabilitatii, administrarea afacerilor si fiscalitatii. Daca aveti nevoie de ajutor in gestionarea problemelor contabile, Consulting Global Expert este solutia perfecta pentru dumneavoastra. Firma isi intampina clientii cu servicii contabile complete : inregistrarea documentelor primare, contabilitate financiara si de gestiune, intocmirea declaratiilor privind taxele si impozitele, reprezentarea in relatiile cu organele de control ale Ministerului Finantelor Publice si intocmirea si certificarea bilantului contabil. Ca administrator al unei firme aveti de indeplinit multiple sarcini. Pentru a va usura munca, puteti externaliza o serie de activitati ce trebuie realizate in mod obligatoriu. Salarizarea este una dintre ele. In Romania, serviciul de salarizare este unul complex, care necesita bune cunostinte legislative. Consulting Global Expert are o vasta experienta in realizarea serviciilor de salarizare, tinand evidenta tuturor taxelor si declaratiilor care trebuie depuse in termenele impuse de reglementarile aflate in vigoare. Va puteti baza pe Consulting Global Expert atunci cand doriti sa intocmiti statele de salarii si sa le inregistrati la Inspectoratul Teritorial de Munca. Firma va intocmi si va depune pentru dumneavoastra toate declaratiile lunare catre ITM, somaj, Casa Asigurarilor Sociale de Sanatate, Casa de Pensii si Administratia Financiara. Colaborarea cu parteneri din diferite domenii de activitate (comert en-gros, comert cu amanuntul, imobiliare, constructii, turism, transporturi, servicii, etc.) a condus la extinderea
expertizei de care, in prezent, beneficiaza toti clientii. Nu mai este necesar sa va preocupati de intocmirea ordinelor de plata pentru contributiile aferente salarilor sau depunerea fiselor fiscale pentru angajati la sfarsitul fiecarui an – Consulting Global Expert va realiza aceste servicii in locul dumneavoastra, la preturi competitive. Daca va aflati la inceput de drum, firma va ofera servicii de consultanta privind legislatia financiara, contabila si fiscala pentru a avea un debut de succes in lumea afacerilor. Consulting Global Expert vine in intampinarea celor care doresc sa-si infiinteze societati comerciale, intreprinderi individuale sau asociatii familiale, oferindu-le pachetul complet de servicii financiare si contabile. Toate serviciile sunt caracterizate de calitate, profesionalism si promtitudine, echipa firmei aflandu-se constant in procesul de dezvoltare profesionala pentru integrarea noilor segmente  de piata. Elaborarea, administrarea, gestionarea si arhivarea documentelor  ce tin de personal si de salarizare se realizeaza intr-un timp scurt si cu acuratete deplina. Clientii firmei Consulting Global Expert beneficiaza de cele mai bune servicii de salarizare, la cele mai bune preturi. Consulting GlobalExpert este partenerul ideal pentru firma dumneavoastra. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu